Strona główna Inspirator

Inspirator

Zapoznaj się z kilkoma tytułami, które towarzyszą mi na co dzień. Tych, które mnie inspirują, jest znacznie więcej, więc jeśli chcesz otrzymać całą listę, pisz śmiało.

Krótko (p)o lekturze


Wybieram dla Ciebie najciekawsze z czytanych książek i dodaję swój komentarz.

Dzielę się z Tobą refleksjami, ponieważ spośród tysięcy pochłoniętych lektur, akurat tych kilka odegrało szczególną rolę w moim życiu i miało istotny wpływ na to, gdzie dzisiaj jestem, co robię, w jaki sposób myślę i działam.

Książka o siedmiu nawykach skutecznego działania

„7 nawyków skutecznego działania”

Steven Covey
W jaki sposób działać efektywnie (nie tylko w biznesie)? Ta pozycja szczegółowo odpowiada na zadane pytanie. Dzięki lekturze, możesz znacząco podnieść skuteczność i jakość podejmowanych działań. Ja wykorzystałem tę wiedzę do rozszerzenia działalności firmy i zwiększenia zysków.
książką pt. wyróżnij się bądź zgiń

„Wyróżniaj się lub zgiń”

 Jack Trout, Steven Rivkin
To książka wydana dawno temu, jednak nadal mocno aktualna. Dziś, w dobie tysięcy reklam, wyróżnianie się jest niezwykle istotne zarówno dla debiutujących firm, jak i dla tych, które na rynku istnieją od wielu lat. Bycie tylko kopią konkurencji lub nieodnalezienie wyróżnika dla swojej marki, może przez lata ograniczać potencjał firmy.
 jak stworzyć modele biznesowe

„Tworzenie modeli biznesowych”

Aleksander Osterwalder, Yves Pigneur
Ta pozycja pokazała mi, jak budować efektywny model biznesowy. Po co zastanawiać się latami, czy sukces nastąpi, skoro w pewnym sensie jesteśmy w stanie to sprawdzić na papierze. Możemy wprowadzić modyfikacje w biznesplanie w początkowych fazach istnienia firmy – bez marnotrawienia czasu.

Ludzie, którzy inspirują


Słowa największych autorytetów w dziedzinie biznesu, marketingu i sprzedaży, każdego dnia motywują tysiące osób i pomagają im podejmować właściwe działania, zarówno w życiu biznesowym, jak i osobistym.
Wybrałem najcenniejsze wypowiedzi ekspertów dla rozwoju własnego i prowadzonej firmy. Mam nadzieję, że zainspirują i poprowadzą do sukcesu również Ciebie.


Jack Trout o marketingu

Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i im lepiej zrozumiesz, jak działa umysł, tym lepiej zrozumiesz, na czym polega pozycjonowanie.

Szukamy rozwiązań w marketingu, zapominając o podstawie ludzkiego działania – o umyśle, który istotnie wpływa na skuteczność kampanii reklamowych, wybór danego produktu czy firmy. Warto przyjrzeć się wnikliwiej swoim klientom i zastanowić się, czy aby na pewno trafiamy do ich umysłów…
Steven Covey o rozwoju osobistym i biznesowym

Osobisty zastój. Ludzka natura ma cztery aspekty – ciało, umysł, serce i ducha. Przyjrzyjcie się różnicom dwóch do nich odmiennych podejść.
Ciało:
Tendencje kulturowe: zachowaj swój styl życia; problemy zdrowotne rozwiązuj chirurgicznie i za pomocą leków.
Zasada:
zapobiegaj chorobom i problemom, prowadząc styl życia zgodny z ustalonymi, powszechnie przyjętymi zasadami zdrowia.

Oto jeden z czterech aspektów - po więcej zachęcam do samodzielnej lektury. Zmiana podejścia w myśleniu i działaniu przekłada się na wzrost samego siebie, a co za tym idzie – na zwiększenie skuteczności w działaniach (nie tylko biznesowych).
Simon Sinek

Czy naprawdę wiemy, dlaczego jedne firmy odnoszą sukces, a inne upadają, czy tylko się tego domyślamy?

Jego książka „Zacznij od Dlaczego” bezustannie motywuje mnie do zadawania pytań: dlaczego, jak i co. Skłania także do refleksji nad realizacją idei w swojej firmie – co zrobić, by była bardziej pożądana od konkurencji i jaki wpływ na to będą mieć działania marketingowe.
Jihm Rhon

Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie, samokształcenie - fortunę.

To esencja mojego rozwoju osobistego. Rozumiejąc słowa J. Rhon wiem, jak ważna jest praca nad sobą i jak wielki wpływ ma na mój biznes oraz relacje międzyludzkie.



Twitter

Oddaje głos moim Klientom

Nikt lepiej nie opowie o moim warsztacie pracy niż moi klienci. Tutaj przeczytasz opinie o moich dokonaniach, warsztacie pracy oraz o efektach moich działań. To opisy realnych korzyści wielu współpracujących ze mną firm.

Mam nadzieję, że niedługo w tym miejscu będzie można przeczytać także i Twoje ciepłe słowa o mojej pracy.

Referencje

(...) Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu i pewności, z jaką Pan Piotr wyznaczał kolejne działania do podjęcia. Otrzymaliśmy spójną strategię marketingową, zakładającą wszechstronny rozwój, indywidualne rozwiązania i efektywne metody docierania do odbiorców. (...)


Robert Szewczyk
Kierownik d/s Operacji Działan Marketingowych
Pobierz PDF Zetor Polska Sp. z o.o.

Mój biznes
Agencja IDEAWAY®

Jestem założycielem i CEO agencji, która wprowadza nową jakość na rynku marketingu w Internecie.

IDEAWAY®

Okiem eksperta
Piszę dla:

Jestem redaktorem portalu internetowego „Biznes musi sprzedawać” oraz członkiem Klubu Strategów Marketingu.

Klub Strategów MarketinguBiznes Musi Sprzedawać

Bądźmy w kontakcie
Tu mnie znajdziesz

Aktywnie udzielam się także w sieciach społecznościowych. Dodaj mnie do swoich kontaktów.