Mitem jest przekonanie, że małe firmy nie muszą posiadać identyfikacji wizualnej, ponieważ to kosztowna inwestycja, która nie wpływa bezpośrednio na...
czytaj więcej ›W wielu firmach istnieje przekonanie, że budżet marketingowy jest zbędny. Wydają pieniądze, które w pewnym sensie są przypadkowe by w danej chwili coś...
czytaj więcej ›Czym się różni marketing od wyścigu? Jeśli w Twojej firmie właściwie nie widać różnic między sprintem a promocją firmy – to znaczy, że...
czytaj więcej ›Wiele agencji marketingowych (zwłaszcza średnich i dużych) przed rozpoczęciem pracy podstawia Klientowi pod nos brief. Klient znajduje w nim szereg pytań –...
czytaj więcej ›Dla zdecydowanej większości osób marketing jest odwzorowaniem tego, czym zajmuje się ich firma. 1:1. Budujemy domy – piszemy o domach. Sprzedajemy...
czytaj więcej ›Niedawno rozmawiałem z klientem, który powiedział, że sam zrobi sobie logo firmy i prostą stronę, a później przekaże to agencji, żeby...
czytaj więcej ›Plan marketingowy jest jak mapa żeglarska: można wyruszyć bez niej na morze, ale nie należy wówczas oczekiwać, że trafi się do celu. Można raczej...
czytaj więcej ›Wiele ofert ponagla Cię słynnym „A Twoja konkurencja właśnie teraz...”, żebyś złożył zamówienie, kupił coś albo zapisał się do...
czytaj więcej ›Nikt lepiej nie opowie o moim warsztacie pracy niż moi klienci. Tutaj przeczytasz
opinie o moich dokonaniach, warsztacie pracy oraz o efektach moich działań.
To opisy realnych korzyści wielu współpracujących ze mną firm.
Mam nadzieję, że niedługo w tym miejscu będzie można przeczytać także i Twoje ciepłe słowa o mojej pracy.
(...) Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu i pewności, z jaką Pan Piotr wyznaczał kolejne działania do podjęcia. Otrzymaliśmy spójną strategię marketingową, zakładającą wszechstronny rozwój, indywidualne rozwiązania i efektywne metody docierania do odbiorców. (...)
Robert Szewczyk
Kierownik d/s Operacji Działan Marketingowych
Pobierz PDF
Zetor Polska Sp. z o.o.
Jestem redaktorem portalu internetowego „Biznes musi sprzedawać” oraz członkiem Klubu Strategów Marketingu.