Strona główna Blog Strona 4

Blog



15
wrz
Po co małej firmie logo?
Po co małej firmie logo?

Mitem jest przekonanie, że małe firmy nie muszą posiadać identyfikacji wizualnej, ponieważ to kosztowna inwestycja, która nie wpływa bezpośrednio na...

czytaj więcej   ›
08
wrz
Budżet marketingowy vs efekty marketingowe?
Budżet marketingowy vs efekty marketingowe?

W wielu firmach istnieje przekonanie, że budżet marketingowy jest zbędny. Wydają pieniądze, które w pewnym sensie są przypadkowe by w danej chwili coś...

czytaj więcej   ›
11
kwi
„Marketing na wariata”
„Marketing na wariata”

Czym się różni marketing od wyścigu? Jeśli w Twojej firmie właściwie nie widać różnic między sprintem a promocją firmy – to znaczy, że...

czytaj więcej   ›
06
mar
Brief: snobizm czy konieczność?
Brief: snobizm czy konieczność?

Wiele agencji marketingowych (zwłaszcza średnich i dużych) przed rozpoczęciem pracy podstawia Klientowi pod nos brief. Klient znajduje w nim szereg pytań –...

czytaj więcej   ›
17
lut
Co znaczy metafora w marketingu?
Co znaczy metafora w marketingu?

Dla zdecydowanej większości osób marketing jest odwzorowaniem tego, czym zajmuje się ich firma. 1:1. Budujemy domy – piszemy o domach. Sprzedajemy...

czytaj więcej   ›
03
lut
Zrobię sobie sam? Ale co...?
Zrobię sobie sam? Ale co...?

Niedawno rozmawiałem z klientem, który powiedział, że sam zrobi sobie logo firmy i prostą stronę, a później przekaże to agencji, żeby...

czytaj więcej   ›
16
sty
Kto potrzebuje planu marketingowego?
Kto potrzebuje planu marketingowego?

Plan marketingowy jest jak mapa żeglarska: można wyruszyć bez niej na morze, ale nie należy wówczas oczekiwać, że trafi się do celu. Można raczej...

czytaj więcej   ›
10
sty
Zrób to właśnie ty!
Zrób to właśnie ty!

Wiele ofert ponagla Cię słynnym „A Twoja konkurencja właśnie teraz...”, żebyś złożył zamówienie, kupił coś albo zapisał się do...

czytaj więcej   ›



Twitter

Oddaje głos moim Klientom

Nikt lepiej nie opowie o moim warsztacie pracy niż moi klienci. Tutaj przeczytasz opinie o moich dokonaniach, warsztacie pracy oraz o efektach moich działań. To opisy realnych korzyści wielu współpracujących ze mną firm.

Mam nadzieję, że niedługo w tym miejscu będzie można przeczytać także i Twoje ciepłe słowa o mojej pracy.

Referencje

(...) Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu i pewności, z jaką Pan Piotr wyznaczał kolejne działania do podjęcia. Otrzymaliśmy spójną strategię marketingową, zakładającą wszechstronny rozwój, indywidualne rozwiązania i efektywne metody docierania do odbiorców. (...)


Robert Szewczyk
Kierownik d/s Operacji Działan Marketingowych
Pobierz PDF Zetor Polska Sp. z o.o.

Mój biznes
Agencja IDEAWAY®

Jestem założycielem i CEO agencji, która wprowadza nową jakość na rynku marketingu w Internecie.

IDEAWAY®

Okiem eksperta
Piszę dla:

Jestem redaktorem portalu internetowego „Biznes musi sprzedawać” oraz członkiem Klubu Strategów Marketingu.

Klub Strategów MarketinguBiznes Musi Sprzedawać

Bądźmy w kontakcie
Tu mnie znajdziesz

Aktywnie udzielam się także w sieciach społecznościowych. Dodaj mnie do swoich kontaktów.