Strona główna Blog Strona 2

Blog



02
wrz
Misja – o jej potrzebie i o tym, dlaczego to nie mogą być puste słowa
Misja – o jej potrzebie i o tym, dlaczego to nie mogą być puste słowa

Opowieść o misji rozpoczyna się tu i teraz: w XXI wieku, w dobie ogromnej konkurencji. Ta opowieść ukazuje misję jako kreującą wizerunek, stającą się...

czytaj więcej   ›
26
sie
Klient jest jak dama serca, trzeba zabiegać i cierpliwie czekać...
Klient jest jak dama serca, trzeba zabiegać i cierpliwie czekać...

Scenariusz, gdy rycerz zabiega o względy damy, a ta bardzo długo pozostaje niewzruszona, aż w końcu ujęta staraniami ofiarowuje mu swą rękę, znany jest z...

czytaj więcej   ›
11
sie
Pareto – złota zasada, która pomoże Ci rozwinąć firmę
Pareto – złota zasada, która pomoże Ci rozwinąć firmę

Posiadanie własnej firmy bardzo często wiąże się z realizacją obranej przez nas życiowej drogi. W wielu jednak przypadkach kierunek, w którym podążamy...

czytaj więcej   ›
22
lip
Jaka obsługa, takie wyniki sprzedaży
Jaka obsługa, takie wyniki sprzedaży

Nie bez powodu mówi się, że „klient nasz pan”. I wszyscy doskonale wiemy, że rozpatrując relacje pomiędzy klientem a sprzedawcą, należy...

czytaj więcej   ›
06
lip
Czy pozyskiwanie nowych klientów zawsze się opłaca?
Czy pozyskiwanie nowych klientów zawsze się opłaca?

Klient to nie złota rybka, która spełnia Twoje życzenia o nabywaniu towaru, czy usług. „Złapanie” go nie zawsze oznacza, że przychody Twojej...

czytaj więcej   ›
30
cze
Sprzedawca pozytywnych emocji – czyli czego szuka klient
Sprzedawca pozytywnych emocji – czyli czego szuka klient

Świadcząc usługi czy sprzedając towar, z pewnością stawiasz sobie za cel wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jednak bardzo często oczekiwania...

czytaj więcej   ›
19
maj
Mała firma - Wielka Marka
Mała firma - Wielka Marka

Dobry wizerunek marki, jej rozpoznawalność to nie przywilej nadany wielkim przedsiębiorstwom. Bo każda, nawet najmniejsza firma może być rozpoznawalna,...

czytaj więcej   ›
26
mar
Wizerunek - świeżość, która budzi zainteresowanie
Wizerunek - świeżość, która budzi zainteresowanie

Twoja firma jest jak dobre wino - im starsza, tym lepsza. Doświadczenie i zrozumienie potrzeb klienta, które przychodzą z czasem, są wartościami...

czytaj więcej   ›



Twitter

Oddaje głos moim Klientom

Nikt lepiej nie opowie o moim warsztacie pracy niż moi klienci. Tutaj przeczytasz opinie o moich dokonaniach, warsztacie pracy oraz o efektach moich działań. To opisy realnych korzyści wielu współpracujących ze mną firm.

Mam nadzieję, że niedługo w tym miejscu będzie można przeczytać także i Twoje ciepłe słowa o mojej pracy.

Referencje

(...) Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu i pewności, z jaką Pan Piotr wyznaczał kolejne działania do podjęcia. Otrzymaliśmy spójną strategię marketingową, zakładającą wszechstronny rozwój, indywidualne rozwiązania i efektywne metody docierania do odbiorców. (...)


Robert Szewczyk
Kierownik d/s Operacji Działan Marketingowych
Pobierz PDF Zetor Polska Sp. z o.o.

Mój biznes
Agencja IDEAWAY®

Jestem założycielem i CEO agencji, która wprowadza nową jakość na rynku marketingu w Internecie.

IDEAWAY®

Okiem eksperta
Piszę dla:

Jestem redaktorem portalu internetowego „Biznes musi sprzedawać” oraz członkiem Klubu Strategów Marketingu.

Klub Strategów MarketinguBiznes Musi Sprzedawać

Bądźmy w kontakcie
Tu mnie znajdziesz

Aktywnie udzielam się także w sieciach społecznościowych. Dodaj mnie do swoich kontaktów.