Strona główna Blog Budżet marketingowy vs efekty marketingowe?

Budżet marketingowy vs efekty marketingowe?

Budżet marketingowy vs efekty marketingowe?

W wielu firmach istnieje przekonanie, że budżet marketingowy jest zbędny. Wydają pieniądze, które w pewnym sensie są przypadkowe by w danej chwili coś zrobić w marketingu. Nasuwa się pytanie jak można robić skuteczne działania marketingowe nie mając budżetu? Patrząc przez pryzmat moich doświadczeń nie można.

 

Postawię 3 pytania z którymi będę chciał się rozprawić:

 

a) Jaki jest cel budżetu marketingowego?
Pozwala na planowanie skutecznych działaniach marketingowych, które wpływają na pozyskiwanie potencjalnych Klientów i budowanie zaufanej marki na tle konkurencji.

 

b) Jaki ma wpływ na efekty marketingowe?
Można tu postawić pytanie retoryczne jaki wpływ na sprzedaż ma planowanie targetów? Marketer mając budżet wie jak planować działania z wyprzedzeniem a co za tym idzie mogą one być przemyślane i efektywne.

 

c) Jak opracować budżet marketingowy?
Istnieje wiele poradników w Internecie, które pomogą w opracowaniu budżetu niemniej polecam korzystać z usług doradców marketingowych, którzy mają doświadczenie by wydać budżet na konkretne działania a nie mżonki.


Spodobał Ci się artykuł? Poleć znajomym:

Autor

Doradca i strateg marketingowy

CEO & Founder IDEAWAY®


Warto przeczytać również

comments powered by Disqus



Twitter

Oddaje głos moim Klientom

Nikt lepiej nie opowie o moim warsztacie pracy niż moi klienci. Tutaj przeczytasz opinie o moich dokonaniach, warsztacie pracy oraz o efektach moich działań. To opisy realnych korzyści wielu współpracujących ze mną firm.

Mam nadzieję, że niedługo w tym miejscu będzie można przeczytać także i Twoje ciepłe słowa o mojej pracy.

Referencje

(...) Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu i pewności, z jaką Pan Piotr wyznaczał kolejne działania do podjęcia. Otrzymaliśmy spójną strategię marketingową, zakładającą wszechstronny rozwój, indywidualne rozwiązania i efektywne metody docierania do odbiorców. (...)


Robert Szewczyk
Kierownik d/s Operacji Działan Marketingowych
Pobierz PDF Zetor Polska Sp. z o.o.

Mój biznes
Agencja IDEAWAY®

Jestem założycielem i CEO agencji, która wprowadza nową jakość na rynku marketingu w Internecie.

IDEAWAY®

Okiem eksperta
Piszę dla:

Jestem redaktorem portalu internetowego „Biznes musi sprzedawać” oraz członkiem Klubu Strategów Marketingu.

Klub Strategów MarketinguBiznes Musi Sprzedawać

Bądźmy w kontakcie
Tu mnie znajdziesz

Aktywnie udzielam się także w sieciach społecznościowych. Dodaj mnie do swoich kontaktów.