Strategia marki to pojęcie często kojarzone z dużymi brandami. Jeśli do tej pory i Ty tak uważałeś, chciałbym pokazać Ci, jak ważne jest, aby nawet mała...
czytaj więcej ›By osiągnąć sukces, musisz uczynić swoją markę wyjątkową pod każdym względem. Zacznij od stworzenia niepowtarzalnej nazwy wraz z logo! Nie zapomnij także o...
czytaj więcej ›Muszę Cię zmartwić. Nie ma biznesu, którego nie można skopiować. Co więcej, każdy biznes można zrobić lepiej. Nawet najbardziej innowacyjne idee,...
czytaj więcej ›Rozpoznawalna i ceniona przez klientów marka przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim kojarzy się z pewnym zestawem użyteczności i cech. Jest synonimem...
czytaj więcej ›Proponujesz doskonałe produkty. Przygotowałeś świetną ofertę, której - twoim zdaniem - żaden klient nie będzie mógł się oprzeć. Jesteś...
czytaj więcej ›Chcesz stworzyć rozpoznawalną markę. Markę kultową, która pociągnie za sobą tysiące klientów i partnerów biznesowych. I chociaż jesteś...
czytaj więcej ›Narzekasz na niską sprzedaż? Wydaje Ci się, że robisz wszystko, by pozyskać klientów, jednak bez większych efektów? Jeżeli nie wiesz, gdzie leży...
czytaj więcej ›Zastanawiasz się, dlaczego niektóre firmy przyciągają klientów, a inne są zmuszone po krótkim czasie zrezygnować z własnego biznesu?...
czytaj więcej ›Nikt lepiej nie opowie o moim warsztacie pracy niż moi klienci. Tutaj przeczytasz
opinie o moich dokonaniach, warsztacie pracy oraz o efektach moich działań.
To opisy realnych korzyści wielu współpracujących ze mną firm.
Mam nadzieję, że niedługo w tym miejscu będzie można przeczytać także i Twoje ciepłe słowa o mojej pracy.
(...) Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu i pewności, z jaką Pan Piotr wyznaczał kolejne działania do podjęcia. Otrzymaliśmy spójną strategię marketingową, zakładającą wszechstronny rozwój, indywidualne rozwiązania i efektywne metody docierania do odbiorców. (...)
Robert Szewczyk
Kierownik d/s Operacji Działan Marketingowych
Pobierz PDF
Zetor Polska Sp. z o.o.
Jestem redaktorem portalu internetowego „Biznes musi sprzedawać” oraz członkiem Klubu Strategów Marketingu.